Bosch România: 30 de ani de dezvoltare sustenabilă
În 2024, Bosch sărbătorește 30 de ani de prezență continuă și de succes pe piața din România, trei decenii de parteneriat strategic pentru societatea românească și de „tehnică pentru o viață” oferită clienților săi. De la prima sa apariție în 1906, prin deschiderea unei reprezentanțe în București și înființarea Robert Bosch SRL în anul 1994, Bosch a parcurso distanță remarcabilă, consolidându-și poziția de partener strategic pentru societatea românească.
O poveste despre oameni, încredere, inovație și succes
Cuvânt inainte de la Mihai Boldijar, director general Robert Bosch SRL și reprezentantul grupului in România
Bosch a crescut exponențial în ultimele trei decenii, deschizând mai multe facilități de producție, cercetare și servicii în diferite locații din țară. Este o călătorie impresionantă, care a transformat Bosch de-a lungul timpului într-un partener de încredere al societății românești, de la sistemul de educație la comunitățile locale. Vă invităm să citiți un scurt cuvânt inainte de la Mihai Boldijar, director general Robert Bosch SRL și reprezentantul grupului in România.
Trei decenii de angajament față de societatea românească
Istoria Bosch în România
Bosch este un lider global în tehnologie și servicii, prezent în România de 30 de ani, aniversare sărbătorită în 2024. Compania a fost printre primele la nivel internațional care a recunoscut potențialul României, investind constant și contribuind la dezvoltarea economică și socială locală. De la deschiderea primului sediu în București, în 1994, Bosch și-a extins activitatea cu unități de producție și centre de cercetare avansate. Impactul său se vede în educație, în sprijinul comunităților și proiectele umanitare, inspirând celor 10.000 de angajați valorile fundamentale ale companiei.
Impactul Bosch asupra comunităților locale
De-a lungul celor 30 de ani de activitate în România, Bosch și-a manifestat constant angajamentul față de comunitățile locale, prin proiecte de responsabilitate socială. Compania încurajează angajații să participe în acțiuni de voluntariat în locațiile sale din țară, implicându-se activ în diverse proiecte cu impact local în 2023. Compania susține educația tinerelor generații, colaborând strâns cu sistemul educațional românesc pentru a pregăti elevii și studenții pentru piața muncii, investind totodată în dezvoltarea profesională a propriilor angajați.
Accent pe sustenabilitate
Pentru Bosch, sustenabilitatea înseamnă asigurarea unui echilibru între aspectele economice, de mediu și sociale ale activităților sale comerciale. Astfel, în 2020, Bosch a devenit prima companie industrială globală neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon în cele 400 de locații din întreaga lume. În plus, compania continuă să-și consolideze portofoliul de soluții pentru conducerea electrificată, pregătindu-se pentru un viitor mai verde. Prin aceste inițiative, Bosch își reafirmă angajamentul de a modela o industrie sustenabilă la nivel global.