Salt la conținutul principal
Bosch în România

Remarkable People | Adrian Pășcălău – Managerul sustenabilității, la job și în grădină

Driven by passion

adrian

Nu departe de inima Timișoarei, unde aerul primăvăratic este atât de îmbietor, ne-a poftit în curtea și viața lui, Adrian. Cu un background de grădină și o funie de ceapă roșie, ne-am lăsat inspirați din spatele camerei de stilul de viață al lui și al familiei, ceva ce americanii numesc downshifting. Povestea pasiunii lui a început în 2015, când apartamentul a devenit nu doar neîncăpător, dar și greu de adaptat unei vieți sustenabile. Adrian își dorea să îi învețe pe copii cum să trăiască sustenabil, să aibă grijă de animale și să cunoască proveniența legumelor și a alimentelor. Așa a luat naștere primul proiect, grădina săpată manual în timpul primului an de pandemie.

“Societatea de consum în care trăim nu este modul ideal de viață. Tocmai de aceea, cred în necesitatea de a avea o grădină, de pe urma căreia să te bucuri de roade: castraveți, cartofi, ceapă, roșii.”

Dirijat după regula nimic nu se aruncă, totul se transformă, Adi a refolosit sticlele de bere din comerț pentru a-și îmbutelia propria bere. Satisfacția vine din faptul că își alege ingredientele pentru a crea gusturi diverse, iar pe viitor, își dorește să culeagă roadele hameiului chiar din grădina sa. De-a lungul timpului, Adrian a învățat că procesul de fermentație a berii necesită răbdare, calitate pe care a transferat-o și în managementul echipei de servicii de asistență IT.

adrian
“Mi se pare fascinant că avem atât de multă diversitate în cadrul echipei. Cum reușesc cei tineri, împreună cu cei mai experimentați să creeze o sinergie care să treacă barierele vârstei.”

Cu ce se ocupă Adrian Pășcălău la Bosch România?

adrian

Adrian Pășcălău

Licențiat în teologie în cadrul Universității Babeș-Bolyai, Adrian s-a alăturat locației Bosch din Timișoara în anul 2013, oferind asistență tehnică de nivel 1. În ultimii 7 ani, Bosch i-a oferit oportunități de avansare pe scara ierarhică din ce în ce mai provocatoare. De la Lead Agent, la Team Leader, iar începând cu anul 2018, Adrian este Operations Manager al echipei IT Service Desk. Această echipă oferă suport tehnic angajaților Bosch din toată lumea. Serviciul este unicul punct de contact pentru orice problemă IT: de la probleme cu email-ul, la probleme cu linia de producție. Atunci când un angajat Bosch se lovește de o problemă tehnică, are la dispoziție 4 modalități de a-i contacta pe colegi: apel telefonic, email, chat sau crearea unui tichet online.

Parte a Grupului Bosch din 2007, Bosch Service Solutions Timișoara operează în două sectoare de activitate: servicii de business și soluții de externalizare a proceselor de afaceri. Folosind cele mai noi tehnologii și oportunitățile aduse de Internet of Things, Bosch Service Solutions dezvoltă soluții de servicii integrate și inovative în ariile de Mobilitate, Monitorizare, Experiența Clienților, Soluții Business și Servicii Globale.

Remarkable People

Faceți cunoștință cu oameni remarcabili din Bosch Sunt pasionați, extrem de pricepuți, mereu la curent cu ce este nou, bucuroși de fiecare dată să împărtășească acest lucru cu ceilalți. Fie că vorbim despre călătorii, sport, tehnologie, muzică, cooking, grădinărit, acțiuni de CSR sau alte lucruri minunate, pasiunea și bucuria lor sunt absolut molipsitoare. Ei sunt cei care ne inspiră zi de zi: să facem mai mult bine, să petrecem timp mai de calitate cu copiii noștri, să facem mai mult sport, să citim mai mult, să călătorim mai mult, să gătim mai sănătos. Plecând de la povestea și exemplul lor personal, sunt cei care zi de zi aduc în companie bucurie, influențează în bine, sunt purtători de mesaje pozitiv. Ei sunt cei care transpun pasiunea lor și felul în care această pasiune i-a influențat, în munca de zi cu zi la Bosch.