Salt la conținutul principal
Bosch în România
Let’s #inspire each other

Patrick Kiszel – un lider optimist al unei echipe multiculturale

Leadership @ Bosch Service Solutions Timișoara

Tanase Nelusi

Povestea lui Patrick în Bosch a început în urmă cu 9 ani, pe rolul de asistent relații cu publicul și comunicare pentru canalele de contact corporate, cu limba slovacă. A fost surprins să găsească o echipa dinamică, multiculturală, care se adaptează la fiecare provocare și oferă suport. În timp, a avut ocazia să ofere suport colegilor din poziția de expert în domeniul auto și ulterior a preluat rolul de team leader.

Patrick Kiszel

Stilul său de leadership are în prim-plan oamenii și ideea de reciprocitate în echipă, Patrick este de părere că dificultățile trebuie abordate cu mult curaj și implicare.

„Cred mult în ajutorul reciproc, în faptul că greutățile ne întăresc și ne fac să fim mai uniți. De aceea, nu îmi este teamă să-mi suflec mânecile și să ajut când este nevoie de mine. De asemenea, cred că abordând dificultățile cu curaj, ne ajută să evoluăm, să cumulăm experiență și să fim mai buni.”

Patrick

Mai departe, Patrick ne povestește despre activitatea echipei sale, provocările cu care se confruntă și cum măsoară succesul la nivel de echipă.

Activitățile echipei sale sunt foarte diverse, oferă servicii de customer support atât pentru canalele corporate ale companiei, cât și servicii dedicate anumitor divizii din cadrul grupului Bosch. Echipa sa oferă în mare parte suport tehnic, servicii de online reputation management, vânzări și sales controls pentru clienții diviziei de scule electrice în țările din zona Europei Centrale și de Est.

„Provocările zilnice sunt foarte diverse. Câteva dintre ele ar fi: cazuri dificile, care necesită asistența mea, schimbări constante care trebuie comunicate într-un mod corespunzător, implementarea de servicii noi, recrutare – pentru că avem nevoi foarte specifice. Deseori căutăm colegi care nu doar au experiență sau afinitate către un anumit domeniu, dar au și cunoștințe de limbi străine precum maghiara, cehă, bulgară, croată, sârbă, slovenă, slovacă și așa mai departe.”

Patrick ne transmite că nimeni și nimic nu este perfect, însă prin munca făcută cu mult drag, empatie, determinare și responsabilitate, suntem în fiecare zi cu un pas mai aproape de succes. El recunoaște că îi plac provocările și a învățat să privească lucrurile așa cum sunt, de multe ori cu o doză bună de optimism. Este de părere că toate se rezolvă, când la bază stă motivația de a-ți ajuta colegii.

„Suntem o echipă multiculturală, cu colegi din diverse background-uri culturale, care vorbesc 13 limbi diferite. Este de-a dreptul fascinant cum toată această diversitate se aliniază și reușește să găsească soluții creative la numeroase provocări.”

Ne place să auzim povești de succes și să cunoaștem lideri inspiraționali, iar Patrick nu este o excepție de la regulă. Astfel, spre final, el împărtășește cu noi perspectiva lui privind succesul și bunele practici care contribuie la atingerea acestuia.

Colegii l-ar descrie pe Patrick ca fiind o persoană de nădejde, care nu renunță la lucrurile în care crede. Poate spune că prin alergat și-a îmbunătățit capacitatea de a avea răbdarea și a conștientizat că lucrurile cu adevărat frumoase nu se obțin ușor.

„Cine mă cunoaște, știe deja că sunt un mare fan al alergării, participând la semimaratoane, maratoane și sper că în viitorul apropiat la ultramaratoane. Simt că e un remediu în perioadele dificile care mă întărește din punct de vedere psihic.”

În interviu, l-am întrebat pe Patrick despre momente/cărți/citate care au avut un impact asupra carierei sale. Ne-a menționat că își amintește cu drag de vorba bunicului său căruia îi și dă dreptate: „Nu uita niciodată ce-ți zic acum: fiecare om e bun la ceva! Nu putem fi cu toții medici, profesori, bancheri etc., dar fiecare e bun în felul lui.”

În completarea acesteia ne recomandă să lecturăm „Atomic habits”, scrisă de către James Clear.

În următorul an, Patrick vede echipa specializându-se în serviciile existente și preluând servicii noi. De asemenea, un succes ar fi să poată avea un atelier de scule electrice, unde să testeze diversele funcționalități ale produselor și unde pot organiza training-uri atât pentru colegi, iar în viitor și pentru partenerii externi.

Dacă vrei să faci parte din această echipă pasionată, verifică pozițiile deschise, și alătură-te echipei!